Monday 5 September 2011

sepupu saya,junior saya

rata2 universiti kat malaysia akan menerima pelajar baru mulai esok. so,bagi mereka yg nk mendaftarkan diri esok, selamat maju jaya lah yep..

esok jugak sepupu saya yg dah memang mcm adik saya akan menyertai saya menggegarkan USM,Penang...horray!!

satu kampung, satu universiti, satu kos, satu nenek, satu datuk..awesome.

di USM nnt, saya akan ada dua orang sepupu, mak sedara dan jiran sebelah rumah..bagai sudah diatur..yg lebih menariknya kami semua akan jadi CIKGU!!

adilah (duduk,kanan) n her family
kepada cik adilah @ ilah, selamat maju jaya. jgn cuak2 yep,kita satu family ada di USM. selamat maju jaya. nnt kita mkn nasik kandaq sama2 okeh??..

gud luck ilah sayang.

1 comment:

  1. sayo pun bakal mendaftar masuk u hr ni. post utk sayo xdop ko? :'( hahah. nk make nasik kandaq etek ehh.

    ReplyDelete