Tuesday 30 August 2011

kumpulan sepah sah berpecah


Tengah jejalan tadi kt blog2,forum..maklum la raya.hehe..lantas magic terjumpa 1 post ni berkenaan kumpulan sepah dah berpisah,post 2 kt Gempak.
Terasa bagai di sentak bila terbaca post tersebut,maklum la peminat setia sepah..mcm xpercaya jer diorang berpisah..

Berikut ialah kata-kata Jepp Sepah selaku ketua kumpulan:-
Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan.

Namun ternyata keputusan Jepp ini sangat-sangat mengejutkan Shuib. Kata Shuib:-

Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini.

Magic rasa cukup kecewa kalau betul sepah ni berpisah. susah nk jumpa kumpulan lawak yg mantap seperti sepah ni.. namun walau ape pn keputusan berpisah atau x,magic tetap sokong anggota2 sepah ni..chaiyo0k2 sepah..hehe. 
MAJULAH LAWAK UNTUK PAK LAWAK
dicuri dari blog mat magic

2 comments: